Comunicare privind desfășurarea activității în UTCB în perioada 12-31 martie 2020

11 March 2020

MĂSURI DE PREVENIRE A RĂSPÂNDIRII INFECȚIEI CU NOUL CORONAVIRUS

 

Având în vedere măsurile adoptate de autoritățile competente la nivel național pentru a reduce riscul de răspândire a infecției provocate de COVID -19 (Coronavirus), Universitatea Tehnică de Construcții București suspendă temporar, în perioada 12-31 martie 2020, activitățile didactice față în față, cu posibilitatea de prelungire a acesteia.

Consiliul de Administrație al UTCB a decis această măsură miercuri, 11 martie 2020, cu scopul de a preveni apariția de cazuri de îmbolnăvire în rândul studenților și cadrelor didactice. Decizia implică suspendarea temporară a tuturor activităților didactice față în față, precum și anularea activității extracurriculare organizate care sunt generatoare a unui număr mare de participanți (precum zile deschise, săptămâni deschise, colocvii, conferințe, lansări de carte, prelegeri, ateliere, competiții sportive, spectacole a.c.).

În situația în care studenții doresc să evite aglomerările din căminele UTCB, recomandăm acestora să se deplaseze în localitățile de domiciliu pe perioada suspendării cursurilor, treptat, pentru a evita blocarea mijloacelor de transport rutier și feroviar.

Cantina UTCB rămâne deschisă în regim de catering.

Activitățile din Sala de sport se anulează în perioada 12-31 martie a.c.

Activitățile didactice de joi 12 martie și vineri 13 martie a.c. se suspendă și se vor recupera ulterior.

Începând de luni 16 martie a.c., activitățile didactice se organizează online, iar activitățile care nu pot fi asigurate în sistem online, prin intermediul platformelor electronice, se vor recupera după un  grafic ce va fi stabilit.

În consecință, personalul didactic, auxiliar și nedidactic va fi prezent în Universitate pe tot parcursul lunii martie.

Structurile care asigură activitățile administrative și de cercetare ale UTCB continuă să lucreze după un program decalat. Angajații adresează rugămintea beneficiarilor acestor activități de a face apel cât mai mult posibil la sistemul online pentru a trimite materiale, acte, documente, reducând contactul față în față cu personalul de suport. Pentru plata taxelor de cămin și de eliberare a unor documente prin transfer bancar aveti detalii aici.